agent 007

heej

nu har ja rensat tankarna en del så de börjar samlas ihop till ett pussel snart, men de fattas fortfarande bitar..
men från & med nästa vecka ska jag ta tag i allt plugg på riktigt! för nu börjar ja komma efter och de blir bara jobbigt hatar sånt.
så nu ska fixa de på riktigt , sen ska ja börja omge mig med personer som ger mig possitiv energi så man kan få vara glad. allt blir så mkt lättare då. ja ska sluta grotta ner mig i alla problem o se allt från en ljusare sida. de e en ny metod ja ska prova nu! :-D (  måste börja vara med på idrotten!)



mina smy mystroll va här i eftermiddags, fett myyyys, så hilma länge sen ja träffade dem. <3<3




ja vill flytta, få en egen lägenhet som ja kan inredasom ja vill o fixa så den blir mysigt. de skulle va fett nice. ha
allt som man vill. ingen som klaga! niice!!
 
 agent 007?? hihi :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0