snart e de juuuul

heeji
igår fick jag jullov!!!!! wiiihii

efterr att vi tittat på den tråkiga julspelet i aoulan, gick vi till klassrummet och hade typ charader :p det var lite kul faktiskt... sista dagen i skolan :p det tråkiga var att alla inte var med..
 efter allt fika och busskortsutdelning så drog jag, pernilla, kim och sevinc till kista i bilen för pernilla har tagit körkort :-D sååååå skönt.
jag köpte julklapp till molly, manda , saga och alva :-D 

efter det åkte vi åt varsitt håll. åkte hem och käka och bytte kläder sen åkte jag och mötte upp kimberlee,linn och lee och vå åkte tillbax till kista fast vi gick till shai, fett mysigt ställe, chill musik, roliga människor, goooodaste latten och roliga spel ;)

var hemma vid 00.00 men kunde inte somna förrän 3 typ :-/// sen kom mamma och väckte mig 11 ja var såååååååååååååååååååå död i huvudet!
jag,mamma och nettis åkte till barkaby så ja kunde köpa de sista klapparna  så nu är jag klar :-D
outfiten till jul är klar, klapparna e klara och allt börjar kännas bra nu :-D

wiiiiihiiiii :-D <3<3<3<3<3
puss på dej ;)


Kommentarer
Postat av: Annette

Härligt! <3

2011-12-22 @ 20:42:18
URL: http://sparrow.blogg.se/
Postat av: Åsa

hoppas du får en bra jul vännen :)

2011-12-23 @ 16:31:38
URL: http://thelifeofasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0