julmust

heeji
idag har ja inte gjort ett skit. låg i sängen fram till 3 tog en dusch sen bara ätit och chillat :-P känns lite bättre nu, hoppas ja e helt bra imorn!

i fredags var det uppesittarkväll med bingo, god mat och annette o matte :-D det var myys
i lördags var det alltså den efterlängtade julafton!
det var skitmysigt och vi var hemma hos annika. co det var myys att få lämna hemmet och komma till någon annan :-D det vart stämning med hela släkten , hög volym och mkf festande :p fick massa fina julklappar blel jätte glad.
:( sen har ja vart dålig resten av dagarna oxå men nu börjar de bli bättre :)
imorn ska ja städa och efter 3 ska ja träffan nickan o snacka lite i centrum, efter de måste ja hem o fixa mig för att sen bege mig till åsa för en halv 8 hos mig middag :p
men de blev halv 6 ist hehe
på torsdag vill ja shoppa nått nytt inför nyår för då vill ja festa hehe :p får se med vilka hihihi :p


( fattar inte du vill) du gör mig snurrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0