you look like a sleeping beatey bby <3

  morgontrött men glad ;)

godmorgon :p

inatt har ja inte sovit så mkt som ja hade behövst göra, de känner ja av nu när ja vaknade med fetaste huvudvärken :/

men de gör inget denhär gången, för de va faktiskt värt de ;)

idag e de tisdag vilket betyder börja sent sluta ännu senare, men de e rätt nice lektioner idag så de kommer nog gå ganska fort endå.

ja lovade mig själv att bli pluggis detta år, för de e sista chansen somsagt o de e många roliga ämnen så ja hoppas de kommer gå bra för mig hehe.

mitt scheme e fullbokat i veckan, de va länge sen faktiskt. idag e de skola sen presentshopping till kalastjejorna. Onsdag : fotografering av prssbyråns alla tidningar  angående genus hehe , Torsdag : plommon plockande o göra kräm hehe freedag : fotvård och inköp av nya converse :-D mina e så sjukt utslitna som tofflor så de behövs verkligen inhandlas :-D Lördag : Partyyyy , söndag : sova! de e min vecka nice huu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0