vf blir det inte bättre?

nu till ett mer deppigt inlägg.

ja mår sjukt dåligt just nu, försöker att inte visa det, att dölja de genom skratt men jag tror att det är rätt lätt att genomskåda mig tyvär :/

drt gör sjukt ont i mitt knä för varje steg jag tar, det käns svullet och tung att lyfta. om de inte blir bättre under veckan måste ja nog besöka sjukhuset för en röntken :( usch ja hatar de


idag var iaf första riktiga skoldagen med tre lektioner sen var det dags att bege sig till jobbet till dem små sötnosarna =)

jag har typ ständig huvudvär nu igen, det hade jag förra året i typ ett halv år i sträck, otroligt jobbigt kan ja säga.

juste jag saknar mitt hjärta carolis, skulle vilja hitta på någonting med bara henne, ge henne lite extra uppmärksamhet bland alla små töser=)

en heldag med henne skulle vara super mys! saknar dig massor! lovelove

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh om jag ändå kunde göra något mer för dig älskling. Gör så ont att höra hur ledsen du är



2011-08-23 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0