störda idiot chafför!

hej
 Ja e fucking irrierad nu. världens sämsta måndag! veckan började säääääääääääämst kan man alltså säga.
De börjar med att jag står och väntar på bussen , så när den äntligen kommer är det en fett keff buss. När jag ska gå av vid skolan , är precis påväg att kliva av så stängs dörrarna och jag kläms imellan!! så nu har jag sjukt ont i magen från igår sen hela axeln, armbågen och handleden värker som FAN! blir så jävla irriterad på såna människor. har fan skit ont nu. ja kunde lixom inte andas för ja blev för klämd, taaaaaaack för den lixom, iiiiiiiiiiiidddddddddiiiiiiiiooooottttttt!!!!  ska fan stämma honom!

jag hade tänkt att träna idag men de gör  fett ont så får se hur de blir med det....



det har varit lite kul iskolan iaf , har två fiina fejktatoos nu ;)

nedräkningen börjar nu, fram till torsdag, my big day!!! my sweet 18 day :D <3 BIG PARTY TIME!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0