Min 18 årsdag i skolan & hemma

tjoooo!!!

GUD vilken rolig helg och födelsedag jag har haft. :D

I Torsdags på min födelsedag så hade pernilla, sevinc och nåntill satt upp bilder på mig över hela skolan med ballonger och serpentiner övrallt , såå söta :D så när ja kom in i klassrummet så stog hela klassen upp och sjöng och sköt minismällare för mig , de va jättekul att få bli så uppvaktad:) sedan på rasten så  fixade pernilla en liten överraskning till, hon hade bakat muffins , så hon och sevinc satte ett ljus i den och sjöng igen ;)
Juste vi fick en skitgod tårta i skolan oxå :D






När jag kom hem senare så kom hela familjen hit + min moster och min lillkusin hit oxå. Jag fick så sjukt fina och användbara grejer av alla!!! :D

Vi åt taccos , fett gott , sen hade vi presentöppningen sen tårta :D


- pengar till nagelförlängning
-Lite fina underkläder
-En egendisignad almernacka med en  bild på mig på framsidan, skitfin
- Presenkort på ginatricot & fina hårspännen med rosor på
- Pengar till navelpiercing
- en Gigantiskt tekopp
- en lila klocka
- en skitgrym bok
- smycken
- en jättegullig liten låda från carolis=)
- pengar

Minns inte riktigt om det va allt, om ja har missat någonting så var iallafall allting jättefint och bra! tack så jättemyckt alla fina :D <3<3<3<3<3<3<3<<33<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0