i´m a happy happy girl, happy happy smile :)

heeeji!!

imorn fyller jag ÄNTLIGEN 18 ÅR!!!!!!!!!!!!!!! fan va nice asso!! :D ja e såå lycklig :D <3<3
Imorn ska ja till skolan som varligt, men ja slutar 4 , och alla mina syskon + deras respektive och deras underbara barn, såå mysigt , mina älsklingar!!!

jag tror att mina kusiner kommer oxå, hoppas de hehe :D


På fredag ska ja ha lite Party me mina fina vänner, sen ska vi dra ut och gå på KROGEN!!! fan va nice asso, vet inte vart vi ska men ut ska vi iallafall :D <3 (kanske drar in till stan senare) ;) myys<3 <3 :D

På söndag blir de DOP för vår lille gosnisse MOLLY! grattis ÄLSKLINGEN LILLA! :D PUSS PÅ ALLA FÖR JAG E SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0