halloweenparty

tjoooo

igår hade ja psykologiprov, men jag försov mig! såå jobbigt. missade precis att få kkomma in, så satt utanför o väntade på mina kompisar.

när dom va klars speladed vi lite kort, käkade , spelade kort och sen skulle ja möta upp mamma o annika me co i centrum.

ja och rääkan drog till centrum , först till banken och sen till gina tricot. Skulle köpa en klänning till kvällens fest men de blev inte så. :P

Så jag fick gosa lite me såtjejerna, hade inte  sätt norpan på fett länge. goooooooooooos<3

sen gick dom hem och vi tog bussen till ÖB!
vi hittade typ allt, tillochmed en svart duk och spindelnät hehe. ja öpte massa självlysande spindlar och sånt i onsdas :D

Hoppas de blir kul ikväll :D
puuuuuussssssssssssssspussssssssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0