festfredag och myslördag

tjoo

okeji nu berättar jag lite om min fredagsfest + utgången :D

i fedags kom ina kompisar hit, vi käkade lite pizzabullar hihihi
Eter de öppnade ja pketen ja hade fått, dom va jättefina allihopa , tack så jättemycket :D

efter de " lekte vi Sanning/konsekvens " de va kul faktiskt, rätt länge sen man gjorde de lixom ;)
sen satt vi typ bara och pratade, åt lite tårta , drack& lyssnade på musik =)


sen typ vid halv 11 åkte vi till jakan & mina jobbarkompisar och jag gick till MP hihihi :D niice , de va fett kul :D
jag lärde känna lite nytt folk o så. vart lite fel nätr jag skulle hem bara, tog 591an ist för 552an så jag fick gå från tröskvägen, men de va lungt för jag gick med enkille som jag kände sen lågstadiet hehe. tur de, fett läskligt och gå ensam där!!!


Sen kom jag hem vid 3 typ och gick och la mig, tyvär vaknade jag vid 7 !! mycket sömn lixom... men jag somnade om till 11 iaf så de räckte med de :P


Så lördagen blev rätt degig, pallade typ ingenting, men piggnade till en på kvällen och åte med mamma för att vara barnvakt till Saga och Alva <3<3<3
sååå mysigt .D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0