bloggtorkisch

heeji. jag har en fet bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva längre!!

Igår hade ja nk-prov, gick säkert inte så bra... hade inte pluggat så mkt som jag borde gjort.

Jag pluggade faktiskt hela fredagkvällen, i lördags hade ja lite kul med mina kompisar, sen skulle jag hem på söndagen, men jag kom hem 20.00 då pallade jag inte plugga. så nja de blev nog inte bra å provet!

Menmen ibland måste man roa síg lite oxå, inte sitta hemma hela tiden

imorse gick  jag upp halv tio för att jag tänkte fortsätta med svenskauppgiften jag började med igår. Men jag tror jag gör de efter jobbet ikväll ist ;)

Juste jag ska jobba idag oxå, de va ett tag sen nu faktiskt :p

Buhuhu vilket tråkigt och kallt väder det är idag!! + vilket fett tråkigt inlägg detta blev hahaha!!!!! puss hej


halsband från åsa på min födelsedag, allstarsko örhänge från pernilla på min födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med? (:

2010-10-19 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0