uppdatering...

heeji
dehär lovet har ja inte gjort så mkt.
jo jag har myst med mina små älsklingar :D
va me mamma, annika,mandis och molly på ikea & outlet, fick lite egen tid me mandis , vi va i lekparken medan dom andra handlade. Fick även molly att somna fast hon va fett ledsen. Men ja gick runt med henne i famnen och sjöng lite barnsånger, då somnade hon, gooooooosigt va de :D kände mig fett stolt :D

Har myst med saga & alva oxå :D saknar allihopa <3<3<3<3<3

har pluggat lite oxå, blev klar me NKuppgiften, 3 sidor blev den. fett jobbig, la ner 3 timmar på den.

igår morse vaknade med en sjukt äcklig känsla i kroppen, ville bara somna om och inte vakna på flera timmar. men jag vaknade tio och kunde inte somna om.

jag mår fett dåligt hela tiden, det är sjukt jobbig. är påväg ner i en deppretion igen, precis som vid denhär tiden varje år. det ät sjukt. det är alltid samma anledning oxå!!!!
Blir irriterad på mig själv, då blir jag ännumer deppig!

Kommentarer
Postat av: Annette

ja känner samma sak, deppig. uppgiven.

2010-11-09 @ 17:18:09
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0