uppdatering om mitt lliv som inte blir som jag vill

shuuu!
gud va trött ja e asso!

måste verkligen börja plugga på riktigt nu. kan inte hålla på såhär längre!
- nej men jag orkar verkligen inte ta itu med det för att min hjärna är koncetrerad på sjukt mkt annat än att plugga.
jag vill plugga och få bra betyg men sen så blir det inte så. Ja bara skjuter upp allt till sista dagen och sen får jag panik!!!!

men man måste ha lite roligt oxå annas går man under av allt tråkigt och  viktigt som måste göra :p

men imorn ska ja faktiskt försöka göra det så mkt som möjligt i pluggväg :p


jag hatar att ha krav på mig, ja blir strypt av de, vet inte hur jag ska klara av allt , då skiter jag i allt ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0