orkar inte mer!

jag är så jävla trött på mitt liv just!
Allt jag gör påminner mig om dig, när jag tänker så kommer du upp i mina tankar, när jag drömmer dyker du upp i mina drömmar oxå. du är det sista jag tänker på innan jag somnar, du är de första jag tänker på när jag vaknar.
Jag orkar inte ha det så längre. hur länge ska jag behöva ha de såhär osäkert?
Jag skulle vilja veta vad du känner för mig på rikigt. Orkar inte gissa längre, orkar inte vara glad för det lilla längre.

Det var sjukt mysigt den dagen vi träffades, allt vi gjorde kommer jag minnas.
* Dina fina ögon
* Din mjuka mun
* Dina varma stora händer runt min kropp
* Dina fina ord du gav mig
* Dina mjuka kyssar mot min mun
* Din mysiga rygg/mage som jag masserade
* Dina nära & varma kramar
* Din kroppsvärme mot min

Jag kan alltså helt enkelt inte glömma dig. Allt detta kommer upp i mitt huvud, på min näthinna varje dag & natt.
Detta tar på mitt spyke, att gå runt och vänta på ett tecken från dig.
Jag orkar inte MER!

Ska jag dra bort plåstret snabbt elr drag bort de långsamt, men de gör jävligt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0