feeelings

tjoo
ja mår skit. allt ja gör blir fel känns d som, d e fett jobbigt, vet inte vad ja ska göra. De blir bara bråk hela tiden :/
need to talk to you..

saknar den underbara tiden i mtt liv, den kommer aldrig mer komma tbx.:( 
ja vill vara glad men d går inte, d e ett hål i mitt hjärta.
Allt som känns bra o ja e lycklig, d försvinner, så e d alltid i mitt liv!

ja vill ha dej, samtigt vill ja d inte för d kommer inte funka
ja är glad när vi pratar men sen visar d sig nått o allt blir fel
ja önskar mig ingenting annat en pojkvän på RIKTIGT
ja vill ha en kille som är pålitlig,glad,rolig,snäll, o som ÄLSKAR MIG!
ja önskar att du är är här nu hos mig, men samtigt inte för vi har aldrig träffats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0