ja du, tolka d hur du vill

tänk den dagen då allt du vill går i uppfyllelse, om den dagen kommer då bli  den bästa. Tänk om man kunde styra över vissa saker
Tänk om man kunde göra allt bra igen.
Ja längtar tillbaka till drömmen jag levde i förut.
Tänk så många gånger man har mått dåligt över saker/lagt ner energi på saker helt i onödan för man får endå inget svar tillbax.
Tänk va hård kärleken kan vara! hur mycket man står ut med när man är lycklig, saker man inte förstod hur man stog ut med när det tar slut.
Undrar vf lyckan håller i sej en sån kort stund o ist tar sorgen, smärtan och saknaden över. Om det ändå kunde vara tvärt om istället.

varför blir ingenting som man vill, så fort man är lycklig då ska allt ryckas ur händerna på en.
När man är ledsen då håller d i sej längre o sätter djuuupa spår.
Om man ända bara kunde ändra på det o få det onda till de goda, de negativa till de possitiva men de är svårt.

om man ändå kunde få vara lycklig på riktigt!
jag känner ett hål i mitt hjärta, någonting som gnager o gör ont. varför är d så?
det tror jag onte nån kan svara på inte ens jag!


skulle man  inte kunna få bli bedövad mot kärleksmärtor??
+ = livet ja lever.
kommer aldrig hitta nån på riktig :(
+

Kommentarer
Postat av: kimblomzitna

Tänker du negativt blir de negativt.

Täner du positivs blir de positivt.



Finns alltid för dej om du vill prata, love you<3:)

2010-03-18 @ 19:59:38
URL: http://blooommans.blogg.se/
Postat av: mamma

Skit i alla ytliga egokillar!Dom är inte värda din energi alls. Bort med alla energitjuvar!!!Koncentrera dig på vad som gör dig stark och ha kul istället.

2010-03-19 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0