Tankar om killar , känslor o underbar kärleksmusik!

Nu sitter ja o funderar över mitt liv.! Lyssnade på en låt ja har lyssnat på hela sommaren, den betyde väldigt mkt för mig, varje gång ja hör den tänker ja på en speciell person, han har verkligen sårat mig, så nu när ja lyssnar på den, blir ja bara ledsen o arg. Att ja kunde vara så dum o tro att de kunde bli nått mellan oss, han har bara skadat mig i hjärtat. Oftast när vi pratade var de bra , vi pratade i flera timmar, hela nätterna iblan, helt plötsligt vände han o blev konstig o hotfull, de va jobbigt. Ja orkade inte med en till sån smäll!
Under just den tiden mådde ja skit o gick in i mig själv o ville inte prata med någon.
Men sen hördes vi aldrig av mer efter de.
Det var mkt  pga honom som de inte gick så bra i skolan för mig. Kunde inte tänka på nånting annat än honom. Allt som var bra o så sluta såhär.
Men så började de gå över och jag var på väg tillbax till mitt varliga jag.
Så började ja prata me en annan kille o fick nånslags kännsla för honom, när vi inte hördes av gick ja ner mig igen, de e såå skjukt men så e de me mig. Allt detta var alltså i början av sommaren.
 i Juli började mitt att komma tillbax o ja mådde bättre än någonsin, träffade en underbar kille o  allt va perfect, tills den natten han bara försvann o de finns inte ord för hur dåligt ja mådde över de! har typ precis glömt honom, ändå  kommer han tillbax i mina drömmar även om ja försöker glömma honom helt.

Nu pratar ja me en speciell kille igen o hoppas att ja kan få må så pass bra som ja endå gör nu. Han har verklig fått mig att få tillbax mitt själförtroende som var nere i botten, nästan varje gång ja pratar me honom mår ja bra o mitt själförtroende höjs som en en temp. hoppas bara att de kan få stanna där, ja kämpar mot mitt mål som han har fått att vilja nå.
Ja blir som en urtorkad trasa så fort något händer me den personen. Ja önskar att ja bara kan prata varligt me killar inte få känslor så snabbt o lätt, Även om mitt hjärta är låst och nyckeln är bortkastad så hittade han orden som öppnade mitt hjärta! hoppas de e possitivt, annars kommer ja sjunka ner till ruta 1 igen!
ja har hittat en låt som e hur bra som hällst, texten är såå jävla underbar!

" vf ska ja gråta för en person jag aldrig kommer träffa igen" den passar på mig!  SLUT PÅ TÅRAR  heter den o den grep tag i mig på ett fint sätt!

Kommentarer
Postat av: kimblomzitna

Mitt hjärta, usch va du har haft jobbigt=(<3

Hoppas N e snäll mot dej, OM han gör de minsta lilla fel mot dej å gör dej ledsen, jag svär på gud jag kommer ringa honom!!

2010-01-13 @ 20:35:09
URL: http://blooommans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0