helgen2

hej! nu kommer lite info om helgen.
 
I fredags va ja på tjejmidda hos kim me sevinc. hon åkte hem 9.
vi softade lite sen kom en annan kompis:) vi mötte han vi bussen o sen gick vi hem, kollade på tv o han typ somnade..:P
sen tog han sista bussen hem o de blev bara vi kvar igen.
Ja slaggade hos henne för ja pallade inte åka hem

Ja pratade i tele i typ en timme me mitt hjärta<3  so sweet<3(a)
 kim ramlade av stolen oxå, de va lite kul:P
vi somnade i soffan typ halv 3 o ja vaknade kl 7....hmm jättekul. men ja lyckades somna om igen o vaknade kl 9 ist, inte så stor skillnad men.

Lördag:
somsagt vi vaknade vid 9 o softade vid datan  o åt lite, sen drog vi till kallhäll o hömtade hennes kusin, efter de vidare i kallhäll till mina små mystroll:) fick låna alva.
vi åkte runt på lite olika ställen, jakan, hem , barkarby, jakan o sen tillbax till kallhäll.
När ja lämnade alva så stannade ja där o åkte hem me tommy vid 7 , va hemma typ vid 8. Va feeet trött. åt llite midda o sen gick ja upp.
Gjorde en superrengöring i annsiktet, för ja hade sovit me allt smink dan innan, så de behövdes:) de tog rätt lång tid för ja behöver så mkt olika prudukter, så de va mkt vatten som gick åt igår;)
när ja äntligen va klar me de o hade bytt till myskläder, så gick ja ner till soffan o käkade en liten tårtbit o lite godis, o ROSA läsk:) kollade lite på en film , men ja somnade typ rätt tidigt i foffan..
pappa väckte mig o sen gick ja o la mig, då va kl 23:45. tidigt o slagga då, men ja va grovt trött.
somnade igen nästan på en gång o sov djupt hela natten, sååå skönt:)

söndag:
Blev väckt av pappa vid 11, så ja gjorde mig klar o käkade, så drog vi till barkarby för att köpa skor till mig:)
Å ja hittade ett par som var både högt skaft, så de inte kommer in snö, VARMA o bra sula så man inte hallkar.
dom e vita, men de gör inget, de fanns inga svarta kvar. Ja hittade ett par foppatofflor oxå som ja ska ha som inneskor under praktiken på dagis:)
 De blev 500 kr, men de va de värt:)
( hade tänkt o köpa ett par speciella byxor för dom pengarna, men ja borde få till bax dom pengarna av mamma)
de kommer bolder på skorna sen:)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0