babbel...

heeji
Ja vet att ja inte har skrivit sen typ nyår, har varken haft lust elr tid att skriva.
Igår va ja i skolan o fick reda på mitt betyg i religion, de e ju ett säkert betyg men de går tyvär inte att höja:(
De ja verkligen tycker e intressant de har vi inget prov på, så ja måste välja religion B  i 2an för att kunna höja mig där.., lite jobbigt men endå kul:)
tycker faktisk att islam och hinduismen är mest intressant o då får ja bättre betyg. under tiden vi hade buddhismen och kristendomen mådde ja verkligen dåligt psykiskt o de visade sig verkligen på prestationen på dom proven, de är synd att man inte kan göra om dom, men så e de.
Men vi ska till en mosk´e på studiebesök, de ska bli kul o se:)

Väl hemma efter skolan möttes ja  i dörren av en liten mandilur, de va mysigt:)
När hon åkte hem, åt ja. Sen messade micke o frågade om ja kunde ta carolis några timmar, de e klart ja kan de sa ja till han. Men ja skulle till jakan me kim o byta en tröja, men micke o carolis kom o hämtade mig så mötte vi upp kim i jakan, vi gick i centrum en stund. På vägen hem på bussen, satt rolis o babblade o en tant tyckte hon va så söt så hon gav henne en liten chokladkaka:) de va lite kul:P

Vi gick av bussen för att gå till kim, sen efter en stund ringde micke o kom o hämtade oss, dom skjutsade hem mig:)

Idag va ja i skolan , de va väl rätt soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0