tiamo baby boom<3

tjohop
idag vaknade ja vid halv 11.
sen åkte ja ner till ica för att fylla på pengar på mobilen, blir galen att inte kunna messa o ringa! så nu e d löst:)
väl hemma så pratade ja me min babyboo<3 sen ville stina att ja skulle följa me till jakan så då åkte vi dit.
va länge sen ja köpte nått till mig sj.
vi va där till de stängde, så vi handlade i sista seckunden:P

sen tog vi 552an hem  för de tar så lång tid me den andra. men då fick vi gå en bit, men när vi va hemma så va de fortfarande 5 min kvar tills  bussen skulle gå från jakan:P tur att vi inte väntade på den.
efter d har vi bara käkat o kollat på tv.
så nu ska ja gå o lägga mig igen..
imorn har ja lite o göra kan man ju säga...

aja nattinatt<3


" käka bajs o stoppa ner huvvet i toalettstolen" - jalla jalla

Kommentarer
Postat av: Annette

äntligen kan ja läsa dig igen, gick liksom inte att hitta den. men nu så. :)

2010-02-07 @ 10:01:55
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0