fettis-dagen

tjoho
imorse vaknade fett me tidigtf, mot min vilja för ja kunde inte andas! fett drygt asso. Men ja fick till de tillslut och somnae om igen lite. Sen vaknade ja igen och mamma & jag åkte till vårcentralen för att kolla vad det är för fel på mig!!!!? vf jag aldrig blir frisk. har varit sjuk en vecka nu:( jag har panik över skolan
Men idag gjorde jag klart uppsatsen i ULS som va stor och jobbig.Tack för hjälpen med allt mamma<3
läkaren på vårdecentralen var verkligen ett skämt, tror inte på d han sa. Han va typ som torsten flink....

idag var annika,carola och luris här. de låter kan man säga, men jag är ju typ döv så ja hörde inte så mkt:P

Mitt hjärta bubblar över av känslor ja inte kan styra, både positiva & negativa.

Juste! jag har övat mig att gå rakt mot spegeln nu ganska många gånger, det blir bättre och bättre::) det roligt när man ser skillnad. Vill gå på move and walk o träna stenhårt, ja tror det funkar :) det kan va värt att prova om de ändå e gratis.

Jag har dessutom kommit till insikt och börjar gilla mig själv, d hjälper mig att få bättre självförtroende och de kan alltid behövas=)
  har ätit hembakade semlor idag oxå;)hihih

Kommentarer
Postat av: kimblomzitna

Va glad jag blir för din skull hjärtat! <3 :))

2010-02-17 @ 22:40:03
URL: http://blooommans.se
Postat av: kimblomzitna

Vad gör jag :)? <3

2010-02-18 @ 17:30:33
URL: http://blooommans.se
Postat av: Annette

härligt bruden!! du är bäst. puss

2010-02-19 @ 15:55:01
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0