min årsuppdatering om 2010, hoppas nästa år blir bättre

heej

tänkte göra en liten sumering om hur mitt år 2010 hr varit

mina starkaste minnen började faktiskt i oktober, så ja vet faktiskt inte riktigt vs ja gjorde innan de

februari:

firade min söta äldsta systerdotters födelsedag
mars:
 
pluggade?

april:
 fick tillbaka en kontakt men som försvann lika fort som den kom tbx. :/ </3

maj:
pluggade

juni:
 SOMMAROLV! badade, solade, myste med dem ja gillar ( utom en som jag saknade )
jobbade,träffade nya vänner. hade kul :p firade födelsedagar

juli: massvis med födelsedagsfirande, fortfarande sommar o varmt, fortfarande jobb, allt var kul.
Studenten + fest för min syster

augusti:
 fortfarande massa födelsedagar, semester

september:
typ bara var med vänner, hängde i centrum, festade lite , chillade

oktober:
Min 18års fest! FIIIIIIIIIIIIIIIRADE den med alla mina fina vänner, sen utgång med några av vännerna. träffade även lite nya kontakter där :)
halloweenfesten, dricka,tårarar, missförstånd, ännu mer dricka. men även kul oxå, träffade nya vänner även där.
hemmafester varje helg i typ 1 månad.
Träffade en person som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta. förstår inte hur de kunde bli såhär, saknar dig fortfarande! </3
började umgås allmer med doris ;) <3

november:
födelsedagsfirande, fest
började umgås med en speciell person, som även de slutade på fel sätt :( de gör ont i mitt hjärta när ja ser honom, ja försöker intala mig att jag inte bryr mig, men jag gör det och därför går det inte att glömma!
de är för komplicerat för att bara kunna lägga det bakom sig

december:
plugg, problem privat och i skolan, sjukt jobbigt!
min doris mådde inte bra alls, inte jag heller, vi har aldrig gråtit så mkt som under den perioden. jag gråter fortfarande ibland. utan anledning ja basra gråter helt plötsligt och de tar inte slut när jag väl har börjar.
hamnade efter med pluggandet, panik, ångest, mer tårarar,mer problem. Det blev för mycket kändes som om mtt huvud skulle spricka av allt som hände, av alla otroligt jobbiga intryck.
 i mina ögon har december bara varit tårar!
men julafton var mysig och lugn, hoppas det blir bra på nyår oxå!
min ena syster tog KÖRKORT! GRATTIS <3


snart ska ja hitta på nått gott sen gå och bänka mig framför min tv med( nya högtalare)  och titta på andra skivan av boxen, jag averkade första igår hihiihi
i LOVE O.C! <3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0