sjuk dag!

heej
igår va vi på sportmuseet me klassen. Asso det var så sjukt tråkigt!!! jag var inte precis på mitt bästa humör och då händer det ofta saker som inte ska hända. Själklart hände just DET som inte fick!!!! jag ville bara gå under jorden och aldrig visa mig!!!! Allt ja gjorde blev fel, och då menar jag verkligen allt.

Det första som händer när vi lämnar de skitstället är att vi missar bussjäveln med 1 minut! så då måste vi stå och vänta på nästa. Under den tiden hinnar jag göra bort mig flera gånger igen. Sist men inte minst så missar jag totalt när jag ska kliva av tåget i jakan. När jag går av så går jag åt helt fel håll. Jag hade verkligen inte hjärnan med mig igår! såå sjukt pinsamt. folket på stationen måste trott att jag hade rymt från nått hem elr nått. Lixom ofta man gör så.
Det tog fler minuter innan jag insåg att jag gick åt fel håll. Och då skrattade jag och kunde inte sluta, så jag ringde ja pernilla för att inte gå runt och skratta ensam. Och då bröts santalet, så min dag va så sjukt jävla rutten igår.

Hoppas det blir bättre imorn!
Vill att det ska bli som det var förut.!!!!!

Kommentarer
Postat av: ToysRus Stina

hahahhaahha de där har hänt mig med, så sjukligt pinsamt! man känner sig så rutten å ba vända liksom som att man inte visste vart man var, men ofta nån håller reda på hur du går så egentligen behöver man inte bry sej:P

2010-12-01 @ 19:34:22
URL: http://cakegeneralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0