ja måste komma vidare med mitt liv, du kan inte vara ivägen

tjoo
imorse vaknade ja 9 av min mobil... hade ställt kl igårkväll för vi skulle till stan , till kungsträdgården kl 11. men så blev d inte riktigt...
ja vaknade somsagt o fixade mig o drog till mina små mystroll i kallhäll för att lämna tbx de fiina linnet ja lånade av johanna förut, o för att få goosa lite me dom:)
ja stannade där till halv 2 för då va kim klar så ja mötte henne i tunneln vid drabantvägen. Vi gick till centrum för att gå på toa på biblan, men såklart så ska de va en jobbig kärring före i kön... hon va inne FETT länge o vi hade brottom, ja fick ryck på henne asso!
när vi gjort d gled vi in på kicks o spayade våran favvoparfym:) efter d prang vi upp till tåget o mötte siffie o hans kompis:) sen kom fooffie vid barkarby, vi åkte FEL sen kom vi äntligen fram, men då va d inte så kul så vi drog till BK vid plattan ist, fett mysigt , typ 50-tals staylat:P vi köpte milkshake såklart, billigt o bra <3
sen väl hemma i jakan blev d en tur runt söderhöjden hihi:P missade 553an som stog inne så vi tog nästa. vi pratade o hade kul=)
När ja kom hem käkasde ja. sen gick ja upp o bytte till mysbyxor:)<3
kl 8 kom tommy så då fikade vi sen har ja kollat på ballar av stål. o nu sitter ja här o funderar på om ja ska slagga snart.

ja e leeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig imorn, har bara samtal kl 3:P
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

Tack:)

2010-04-26 @ 18:42:55
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0