skooLaan

heeji
 
igår gjode min syster stina om min bloggdisign, den blen jättefin tycker ja:) tack så jättemycket!

idag har de varit en rolig dag i skolan (so vanligt typ)
vi har börjat spela på riktigt o de e kul
jag e scenarbetare och skogshuggaren:)

igår tog pappa hem hans abetsbyxor till mig så ja kunde få låna dom, ja ska få ega!!!! så jävla nice, för pappas e ganska många storlekar förstora;)

men ja gillar dom, ja har haft hela dagen i skolan, ja skiter i vad folk tycker;)
ja har min egen stil o de står ja för!

ja har fett ont i axlarna o ryggen:( de beror på att ja har burit på så mycke grejer till skolan, som vi ska ha till pjäsen.

aja de va väl de ja hade o säga nu, bloggar mer sen:P
puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0