oriental bazaar

heji
idag hade vi två jobbiga grejer på samma dag, så jävla jobbigt!
Först matteprov som gick åt hellvätte!!!!!!
sen en fet håltimme eftersom ja var klar på typ 10 min.
 jaja sen hade vi religion  iaf o de gick oxå fucked up. ja vill inte att de ska vara så, ja vill klara av skolan!
inga mer tabbar nu asså.

sen när ja slutade o satt o väntade på bussen såg ja två snubbar ja inte har sätt på hela sommaren, de var rätt pinsamt kan ja säga, hahahahaha, ja satt o garvade för mig själv när ja såg honom.;)
ja de va kul.

från de ena till de andra nu.

Det är rätt jobbigt att koncentrera sig på skolarbetet nu, för du tränger dig in i mina tankar hela tiiiiiden, de e jobbigt för de hugger i mig varje gång du kommer upp i mitt huvud.
de har gått 6veckor sen ja fick ditt sidsta sms, gå vidare malin! snälla det blir bara värre annars. släpp honom nu o tänk på annat, de finns fler killar, han var som en dröm bara, alldelses för bra för att va sant i början o sen slutade de som de gjorde oxå.....
glöm de nu, tänk på den andra gulliga killen ist;)<3

Kommentarer
Postat av: Annette

killar klarar man sig bra utan

2009-10-13 @ 11:02:58
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0