feelings

tjoho

idag har de varit en vanlig dag i skolan..
När ja slutade mötte ja upp mamma o vi gick i centrum för att hitta nya dojjor till mig, men de fanns inga så vi köpte en halsduk ist:) de behövs ju nu så de va bra.
Vi fikade oxå, inte på mitt favvo ställe men de dög:P
sen drog vi hem.

snackade me kiim i tele en stund sen käkade vi midda o nu sitter ja här:P

Ja har så jävla mycke jobbiga grejer i mitt huvud så ja har fett svårt att koncentrera mig i skolan:( de e synd för ja vill verkligen att de ska gå bra för mig:) de e verkligen dehär ja älskar så ja vill inte slösa bort min chans.
Synd att inte min hjärna kan fatta de oxå!

Ja vet att ja typ alltid berättar de men det är fruktansvärt jobbig.

aja nu sitter ja iaf o lyssnar på mysig musik:) ha de bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0