bagarmossen hahaha!

tjululu:P
idag skulle  ja o kim till idolhotellet men pappa sa att dom var i gbg så vi drog till bagarmossen ist.
Fyfaan va dött de va där asso! för de första tar de fett lång tid o åka o sen va de fett ÖDE när vi kom dit.
Bara massa skog o ett astråkigt "centrum" o Massor av ALKISAR! så ja vi kommer ALDRIG MER ÅKA DIT!
gör aldrig de säger ja bara!

sen drog vi hem , fast till ica o handlade lite  o fixade en grej till en kompis :P
nu e ja hemma igen o lyssnar på min underbara musik:)
 Jag är beroende av musik, ja får abstinens om ja inte får höra musik, de e helt sjukt, men så e de.
När ja inte får ha musik runt mig blir ja som en rökare som inte får cigg, fetaste abstinensen asso.

juste igår köpte ja ett kors på glitter:P
de e jättefint, ja har letat överallt efter de men nu hittade ja de äntligen:)
Ja fick ett tips från en kompis att de finns på åhlens men ja kommer lixom aldrig dit:/ han hade ett superfint kors:)
Jag e inte kristen på något sätt men de e fint bara:D

ja nu e lördagen slut snart:/ men de blir söndag o då ska med min syster till stan o pierca mig i naveln, nice va?:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0