skäpisch!;)= blandat snack;)


heeji:)
idag var vi i skolan... jättekul...;) , jo en grej innan svenskan va sjuukt kul, ja har inte skrattat så mycket på länge assååå!
när vi varit o handlat allt sprang ja upp för att fixa mig så ja kunde sola, när ja kom ner blåste de fett mycke o de skulle bli åska! ja fick lov att avboka min bestämelse me kim bara för de!:( kom de nån fuckig åska elr? NEJ de gjorde de inte!!!!!!!!!

ja ha ångest över va ja ska ha på mig imorn! idag när de vart sjukt varmt, då hade ja;: dubbla svarta linnen o fodrade mjukis byxor! idiot!!!! så om ja klär mig sommrit imorn blire väl fett kallt!:(


Imorn har vi ref-dag, ja ska dit till 9 o ha matte, kuuul....:( jobba lite me annat när ja endå e där, kanske äta lunch oxå, får se hur länge ja behöver va där, annars blire en ganska kort o skön dag imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0