SKJUT MIG!

allt ja gör blir fel , ja får skit för allt!
Ja behöver inte leva mer för de  blir bättre så, ja pallar inte få skit för allt!
Bara för att ja inte har en skolhjärna o inte får så bra betyg betyder väl inte de att DU  har rätt att trycka ner mig ännu mer, ja har nästan inget självförtroende o de DU gjorde nyss gjorde inte saken bättre!

De böjade mrd att ja bvar trevlig o slutade me att ja grät! men DU fortsatte att trycka ner mig genom att säga samma sak igen! du har ju ingen känsla för va du säger o vsd som kan få folk att gråta, du trycker jämt på den ÖMMA PUNKTEN! TAAAAAACK FÖR ATT DU TRYCKTE NER ALLT JA HADE BYGGT UPP!
 du fattar inte hur jobbigt ja har de, så fort man säger nått vänder du de mot dej.....

ja pallar inte mer! snart kommer du väl o smörar tillbax mitt förtroende, men ja pallar inte de, ja får ju bara bakslag för de hela tiden! ja ger upp nu!


Kommentarer
Postat av: stinisen

malindu är så söt. Min bästaste lillasyster i hela världen. Finns ingen som dig, älskar dig enormt mycket! puss!

2009-06-01 @ 20:50:56
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: chipo

va är de som hänt? puss gumsan

2009-06-01 @ 21:50:00
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: miixxii

de e pappa!

2009-06-03 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0