SISTA KVÄLLEN ME GÄNGET(KLASEN) HOS BI:)

 tjaaao:)
ikväll är de sista kvällen me klassen o vi ska till bi:)
Vi ska typ käka o mysa:) de blir nog kul ,men de hade vart roligare om  alla kunde komm, den här grejen händer inte igen , iaf inte me de här folket;)
ja tror att daniel ska mme oxå, dé vore kul eftersom han inte träffar oss så ofta o vi slutar ju faktiskt på FREDAG!!!!!


kan ni fatt mina grundskole år e över, ja har gårr i skolan i 10 år!!! de e typ hela livet!!!!! nu e de bara 3 år kvar me gymnasiet sen e de klart!!! då har ja spenderat 13 år av mitt liv i skolan, fett sjukt!
 
Imorn blire oxå nice i skolan:)


Kommentarer
Postat av: Carolina

ville verkligen med, men jag mådde så jävla ill att jag inte pallade med det.. :(

2009-06-10 @ 21:57:54
URL: http://xmarsbarn.blogg.se/
Postat av: miixxii

usch va tråkigt..:(

Du missade fett mycke!, de va sjuukt kul asså:) ja har aldrig snackat me killarna på riktigt på fett länge;)

Vi åt midda tillsammans me typ hela killgänget;)

2009-06-10 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0