helloji

iadag va cde sista halvdagen på kören o de betyder att heldagarna börjar från o me imorn...
Då kommer vi sluta typ halv 4 elr 4 sen hem för att nån timme senare dra in till kunsan o kolla på svea cafe` , ja o mina friends kimi,kim,carro o ange. De ska bli kul:)
 back to today, iad fick vi glass på svenskan o slapp jobba.. fett soft:)
när ja skulle hämta en grej i skåpet o kom tillbax till salen stog killarna där o ville komma in, när dom tänkte sticka sa ja: ska ni inte ha glass elr? då fick ja en kartong me dricka i huvet... tack!
efter glassen slutade vi, ja pakade ner hela mitt skåp i väskan o då vart den sp tung så ja va tvungen att ringa efter pappa;)
han kom o hämtade mig o ja har så sjukt ont i min arm nu så ja nästan inte kan röra på den, för att väskan hängde på armen:(
Hoppas de går över till till imorn!
 Nu ska ja kolla på film:) Alexander Skarsgård e fett grym!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0