Dagens upplevelser;)

tjoooo;)
Idag på dagen var ja me kim o vi träffade mitt ex o hans kompis:)
De va ju lite skoj o prata me han, har inte träffat han sen september förra året o då sågs vi i en kvart, hahha
Men han blev typ kär i kim, fett gylligt, men hon har ju typ kille så de lär inte bli nått mellan dom....
Vi väntade me dom tills deras tåg kom, vi sa hejdå:) sen drog ja hem till mig o kim till sej..:)

Men de dröjde inte många timmar tills vi träffades igen fast då även me carro.
Ja har inte träffat henne sen skolavslutningen så vi snackade om lite allt möjligt:)

Ja o kim kan inte va ifrån varandra mer än 1dag! de e lite skumt faktiskt;)

Nu ska gå o sminnka av mej o lägga mig i min sjukt underbara säng=)
hare nice
``see yea bye``<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0