får skiit för allt ja gör.

hejhej
Min dag har varit rätt okej idad, förutom att ja fick snö i skorna HEEEEEEEELA TIDEN!!!!!!!!!!!
vill ha vinterskor, men då försvinner säkert snön;)
 Allt har alltså vart rätt bra, men efter skolan mötte ja upp mamma i centrum, o ja köte lite grejer:)
Länge sen ja köpte nått till mig själv.
Men när vi kom va annettis hemma o hon mår inte bra för hon gjorde illa sig ute , stackars:(<3<3<3
Sen när vi skulle äta så råkade ja säga att de smakade julskinka, de va inget illa menat. O pappa blev sur, som varligt när ja öppnar munnen. Men när stina frågade vf de smakade de, så blev han fett skum, vem hade sagt att de va nått fel me maten? när stina säger, okej ja ska aldrig fråga nått igen, ja blev iriterad på han o sa. nej de e väl ingen ide o säga nått... då säger han till mig, dej får ja ju alltid skäll från, ja e van.. de va inte till dej stina.
Som om de va mitt fel att ja sa att maten va god. Ska  ALDRIG MER SÄGA NÅTT OM HANS FUCKING JÄVLA MAT. DE BLIR JU ENDÅ ALLTID FEL O DE E TYDLIGEN ALLTID MITT FEL. Och han har mage o säga att han får skit för allt så fort allt inte går hans väg.

fett störd, skyller på mig när de e han som har problem. Vf ska ja behöva ta hans skit?  för att ja råkar vara hans dotter?

Jaq pallar inte mer, ja vill flytta hem i från. ingen kommer sakna mig här iaf!! ja ställer ju bara till me problem, då kan han/ dom lika gärna få slippa mig.

 VILL INTE BO HÄR LÄNGE!!!

Kommentarer
Postat av: kimblomzitna

julskinka, hehe förlåt, men de lät lite roligt.

Gumman då! Flytta till mej, :D! <3

Men du vet om du vill prata om nått så ring mej så tar vi en fika nånstans!<3

Pusspådej!

2009-12-19 @ 11:12:25
URL: http://blooommans.blogg.se/
Postat av: Annette

hehe gumman. du är 17 och då tycker man sådär om sina föräldrar. Allra helst sin pappa. Fråga Annika!!! Gud, det var krig varje dag.



2009-12-19 @ 11:53:38
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0