skooolan

heeji;)
idag började ja kl 9
ja komm till skolan tio i då var hissen upptagen så ja var tvungen att gå.. 7 trappor!!!!!!!
när ja gjort de va ja slut, var trött o snurrig sen innan:/
när dom öppnade dörren o ja skulle gå in då RAMLADE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASSÅ FATTA ATT JA VILLE DÖ!
 ja ja nu har ja gjort min entre` ;)

vi slutade halv ett då begav ja mig till bussen som  typ aldrig kom, då ringde ja kim o snacka, för att senare dra ner till jakan me henne:)
äntligen hemma igen mättes ja av lureen o lurens mamma;) söisar<3
sen kom mamma me carola oxå, världens sötaste tjej<3
När pappa kom hem tryckte vi in alla i bilen o drog ner till jakan.
 då var ja me den lilla familjen tills kim kom, då gick vi runt o kolla en present till min underbara mamma<3
ja hittade en grej o så köpte ja lite fin grejer till mig;)<3
Träffde även annette i jakan lite senare <3
 när vi sdatt på bussen pratade ja me en grundskolekompis o sen när annette o ja snackade så glömde vi o plinga så vi fick gå av på nästa hållplats;) då började de spöregna o när ja äntligen fått upp paraplyet slutade de regna;)
sen har ja gjort lite pyssel hemma o pratat me pappsen:)<3

ja de var väl typ min dag:)

nu ska ja gå o kolla på film, pussd på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0