Torsdag!

Igår gjorde ja bort mig helt!

 Vi hade EV i torsdags, de började bra men slutade i KATASTROF  för min del!!!
Vi sjunger en låt som ja kan som rinnande vatten , men när ja skulle sjunga själv fick ja hjärnsläpp helt o facking hållet!
Min snälla kompis försökte rädda mig genom att mima, de hjälpte lite, men fortfarande va de det PINSAMASTE JA GJORT PÅ LÄNGE!
 ja fattade inte själv vad som hände!
Det är typ 1 lektion kvar o de blev sådär lixom, ``jättelyckat``!
Tack för hjälpen iaf carro<3
Hoppas vi kommer med iaf:)

vi har skolbal samma dag som uppspelningen e!!!!! fett dåligt planerat!


saknar er:)<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

så lite så<3

men jag kommer skita i vår uppspelning om det inte går att byta dag eller få tid innan 16:00 :(

förlåt men så är det:(<3

2009-04-25 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0