Bara 2 lektioner idag!!

heeij:)

Idag åkte klassen till en moske` i stan, medan ja låg o sov i min underbart sköna säng!!!!!:)
När ja vaknade o kollade på mobil såg ja att ja hadde 5mess i 1 missat samtal;) de va min klasskompis som hade messat o tjatat dit mig , men när ja såg de va de iaf försent, de va planerat för min del;)
När ja gick upp ur sängen efter lååååång tid , satte ja på datan so tar lång tid att starta så, medans ja duschade så hade startat ordentligt o ja kunde lyssna på musik:)
Efter ettv tag kom mamma upp me frulla, hon skulle till simmis så ja va ensam hemma i en timme:)
När hon gått satte ja på musiken på högsta volym o hadde disco med mig själv:) :(.
När ja tröttnade på de, ringde ja min andra kompis , för hon ville att ja skulle komma till matten, snäll som ja e så åker ja till plugget för hennes skull:)
När vi haft dom sista lektionerna åkte vi hem till henne för att byta om till gymmkläderna:)
När hon ätit o va redo att åka gjorde vi de , vi åkte lite olika bussar innan vi bestämde oss, men när vi äntligen var framme o klara att börja träna, så hann vi knappt börja innan hennes syrra o ville ha hjälp. vi gick upp för att åka till henne, d¨å säger hon att hon hittadfe en remsa så vi behövde inte komma. då pallade vi inte gå tillbax så vi skillsdes på stationen o åkteåt olika håll.  ;).

Kommentarer
Postat av: Carolina

inte jag (a)

2009-04-25 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0